Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Prawo odstąpienia od umowy (zwrot towaru)

  1. Klient ma prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru, bez konieczności podania przyczyny.
  2. Prawo to nie dotyczy osób dokonujących zakupu w ramach prowadzonej działalności gospodarczej, chyba, że dokonują zakupu na indywidualny użytek.
  3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można złożyć:
    • Na adres e-mail: [email protected]
    • Pisemnie na adres: OBZ DECORA sp. z o.o., Centrum Logistyczne Decora Kijewo, 63-000 Kijewo
    • Poprzez wypełnienie i załącznie do przesyłki zwrotnej formularza znajadującego się tutaj: FORMULARZ ZWROTU
  4. Adres do zwrotu towaru:
    OBZ DECORA sp. z o.o. (TopBoden)
    Centrum Logistyczne Decora Kijewo
    63-000 Kijewo
  5. Klient powinien zwrócić produkt w oryginalnym opakowaniu, nieużywany i czysty, w ciągu 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu.
  6. Koszty zwrotu ponosi klient. Sprzedawca zwraca równowartość produktu oraz koszt najtańszej dostępnej opcji przesyłki.
  7. Zwrot środków następuje w ciągu 14 dni od otrzymania zwróconego towaru.


Reklamacje

  1. Każdy klient (w tym nieposiadający konta) może złożyć reklamację.
  2. Klient może złożyć reklamację, wysyłając zgłoszenie:
    • Na adres e-mail: [email protected]
    • Pisemnie na adres: OBZ DECORA sp. z o.o., Centrum Logistyczne Decora Kijewo, 63-000 Kijewo
    • Poprzez wypełnienie i załącznie do przesyłki reklamacyjnej formularza znajadującego się tutaj: FORMULARZ REKLAMACJI
  3. Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni od ich otrzymania.


Postępowanie w przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki

  • Kontrola przy odbiorze: Zalecamy dokładne sprawdzenie stanu opakowania przy odbiorze przesyłki. W przypadku zauważenia uszkodzeń, prosimy o spisanie protokołu szkody w obecności kuriera.
  • Uszkodzenie wykryte po odbiorze: Jeżeli uszkodzenie przesyłki zostanie stwierdzone po odbiorze, odbiorca ma prawo, w ciągu 7 dni od daty dostawy, skontaktować się z kurierem w celu sporządzenia protokołu szkody.


Wymagane dokumenty do zgłoszenia szkody

  1. Zdjęcie przedstawiające uszkodzenie przesyłki
  2. Protokół szkody, sporządzony w obecności kuriera i podpisany przez odbiorcę oraz kuriera
  3. Faktura sprzedaży, paragon lub potwierdzenie zamówienia

Po skompletowaniu dokumentów, prosimy o przesłanie zgłoszenia na adres e-mail: [email protected].

Newsletter background