Zwroty i reklamacje
Zwroty i reklamacje
Prawo odstąpienia od umowy (zwrot towaru)
- Klient ma prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru, bez konieczności podania przyczyny.
- Prawo to nie dotyczy osób dokonujących zakupu w ramach prowadzonej działalności gospodarczej, chyba, że dokonują zakupu na indywidualny użytek.
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można złożyć:
- Na adres e-mail: [email protected]
- Pisemnie na adres: OBZ DECORA sp. z o.o., Centrum Logistyczne Decora Kijewo, 63-000 Kijewo
- Poprzez wypełnienie i załącznie do przesyłki zwrotnej formularza znajadującego się tutaj: FORMULARZ ZWROTU
- Adres do zwrotu towaru:
OBZ DECORA sp. z o.o. (TopBoden)
Centrum Logistyczne Decora Kijewo
63-000 Kijewo - Klient powinien zwrócić produkt w oryginalnym opakowaniu, nieużywany i czysty, w ciągu 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu.
- Koszty zwrotu ponosi klient. Sprzedawca zwraca równowartość produktu oraz koszt najtańszej dostępnej opcji przesyłki.
- Zwrot środków następuje w ciągu 14 dni od otrzymania zwróconego towaru.
Reklamacje
- Każdy klient (w tym nieposiadający konta) może złożyć reklamację.
- Klient może złożyć reklamację, wysyłając zgłoszenie:
- Na adres e-mail: [email protected]
- Pisemnie na adres: OBZ DECORA sp. z o.o., Centrum Logistyczne Decora Kijewo, 63-000 Kijewo
- Poprzez wypełnienie i załącznie do przesyłki reklamacyjnej formularza znajadującego się tutaj: FORMULARZ REKLAMACJI
- Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni od ich otrzymania.
Postępowanie w przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki
- Kontrola przy odbiorze: Zalecamy dokładne sprawdzenie stanu opakowania przy odbiorze przesyłki. W przypadku zauważenia uszkodzeń, prosimy o spisanie protokołu szkody w obecności kuriera.
- Uszkodzenie wykryte po odbiorze: Jeżeli uszkodzenie przesyłki zostanie stwierdzone po odbiorze, odbiorca ma prawo, w ciągu 7 dni od daty dostawy, skontaktować się z kurierem w celu sporządzenia protokołu szkody.
Wymagane dokumenty do zgłoszenia szkody
- Zdjęcie przedstawiające uszkodzenie przesyłki
- Protokół szkody, sporządzony w obecności kuriera i podpisany przez odbiorcę oraz kuriera
- Faktura sprzedaży, paragon lub potwierdzenie zamówienia
Po skompletowaniu dokumentów, prosimy o przesłanie zgłoszenia na adres e-mail: [email protected].